Бърза храна за кучета

Standard

Преди време доста се чудех и колебаех с какво да храня моя домашен любимец(кучето Кайра). По съвет на повечето ветеринари започнах да ѝ давам суха храна а.к.а. гранули,която е считана за най-здравословна и пълна с полезните неща, от които едно куче се нуждае.С времето срещнах различни мнения за тази храна.Магазинерите и лекарите ме съветваха и ме агитираха да купувам такава храна и ме “плашеха” какви болести може да получи кучето ако не се храни с гранули,докато обикновените хора ми споделяха какви манджи дават на своите домашни любимци.

Доста време се чудех какво да правя и кое ще е най-добре за Кайра и в крайна сметка ми прищрака,че тези гранули всъщност са тип “бърза храна” за кучета(както за хората са макдонадлдс,кинг бъргер и всички други такива).Преди е нямало такива “модерни” храни и кучетата са живеели нормално.Не толкова евтино,но за сметка на това практично,бързо,без да се влага старание,взимаш купичката и сипваш…вписва се идеално в забързаното ежедневие на повечето хора.

Като се замисли човек как може едно прясно сварено пилешко или някаква манджа да е по-вредна от храна,която е преминала през много обработки и дори не се знае дали е останало нещо полезно в нея.Все едно дълбоко замразените зеленчуци да са по-полезни от току-що откъснатите.”Пресните” храни да са по-вредни от миналите през множество различни обработки ,храни.

Затова , въпреки че не винаги имам възможност,се страя да намирам време и да готвя на моето куче,за да получава то храната,от която се нуждае.

Leave a comment